Produkty zapachowe do aut to obecnie bynajmniej nie tylko popularne choinki zapachowe. Asortyment odświeżaczy do samochodów jest obecnie dużo bardziej różnorodny. Żeby je sprzedać, należy je niezwykle intensywnie reklamować. Jakie są sposoby promocji produktów zapachowych przeznaczonych do samochodów?
Reklama odświeżaczy do aut potrafi przyjąć niesłychanie różną formę. Jej gatunek jest zależny między innymi od tego, jak wielki budżet korporacja ma możliwość przeznaczyć na promocję. Te największe, a więc dysponujące wielkim, a nawet niektóre szczególnie dużym budżetem na marketing, mogą sobie pozwolić na zamówienie spotów w telewizji zrealizowanych z gościnnym udziałem sław telewizji, czy też estrady. Jakby tego było mało spoty telewizyjne mogą być emitowane przez stację telewizyjną w najbardziej pożądanym czasie emisyjnym. Klip promocyjny z udziałem znanych komików, czy też gwiazd estrady sprawia, iż konsumenci znacznie chętniej kupują promowany przez znanych ludzi wyrób, w naszym wypadku produkt zapachowy do samochodów. Nie mniej skuteczną, natomiast trochę mniej kosztowną metodą promocji są klipy reklamowe w znanych rozgłośniach radiowych. Swoje artykuły dystrybutorzy odświeżaczy do samochodów mają możliwość promować także w gazetach. Pojawia się jednak trudne pytanie: czy też ma w obowiązku być to czasopismo dla pań, czy też specjalnie dla panów? Naszym zdaniem większość ofert reklamowych powinna zostać opublikowana w gazetach, jakich czytelnikami są zazwyczaj mężczyźni. Bynajmniej nie możemy jednak pominąć faktu, iż szczególnie często to kobiety wyszukują ulubione bukiety zapachów do auta. Na pewno więc nie zaszkodzi kupienie paru niewielkich reklam w kilku poczytnych pismach kobiecych.
Funkcjonalnym miejscem do promowania samochodowych odświeżaczy jest aktualnie także sieć WWW. Sprzedaż bez wątpienia wzrośnie, w przypadku gdy zrealizujemy akcję promocyjną na Facebooku. Wspaniałym polem do promowania odświeżaczy powietrza potrafią okazać się krajowe, czy globalne targi motoryzacyjne, zwiedzane są zazwyczaj przez tłumy pasjonatów czterech kółek.
Promocja produktów zapachowych do aut musi być przede wszystkim efektywna, czyli wieść do przyspieszenia sprzedaży. Istnieje mnóstwo kosztownych i tańszych metod reklamy, które skutecznie podniosą sprzedaż produktów zapachowych do samochodów.