Okleina jako lifting karoserii?
Samochody firmowe bynajmniej nie muszą spełniać tylko funkcji przewozowych. Mogą wykonywać rolę urządzenia do kształtowania publicity marki, na dodatek wykonując to wyjątkowo efektywnie. Przebywając ciągle w trasie, nieprzerwanie odkrywając nowe miejsca mają możliwość być nośnikiem reklamy o ogromnym wręcz potencjale docierania do odbiorców. Należy także wskazać na to, iż wyklejanie samochodów folią jest pomocne w zamyśle wyremontowania flotylli będącej na wyekwipowaniu spółki. Przejawy zużycia pojazdów źle oddziałują na jej przyjęcia przez możliwych kontrahentów. Zarysowania oraz otarcia lakieru na nadwoziu lub wyblakła jego barwa niszczą lekko wizerunek instytucji. Przy użyciu folii te małe defekty da radę sprawnie zatuszować.
Propaganda na samochodzie – interesujący koncept to jest esencja
Coraz bardziej popularny sposób na oklejanie samochodów folią Protape uchodzi dziś za pewną z najdostępniejszych i niezwykle skutecznych przekaźników reklamowych. Oblepić można wszelkie kawałki karoserii – wespół z dachem, powłokami lusterek i odbojnikami. Na sektorach zachodnioeuropejskich od dekad jest uważany za realny rodzaj sztuki, a Zawody w Naklejaniach Samochodowych mają edycję już również w naszym kraju. Dla spółek – także tych z wielką flotą, jak i dzierżących zaledwie kilka aut – oznacza to duże pole manewru w komunikacji marketingowej. Auta firmowe stają się nierozdzielnym elementem publicity korporacji. Przed fachmanami w zakresie obklejania aut nic nie przeszkadza, żeby niemal każdy ich milimetr przygotować jako przestrzeń reklamową. Jak zrobić w ten sposób, aby nie wpaść w przesadę i nie złapać granic gniotu? Wymagania estetyczne w strojeniu samochodów bynajmniej nie odchodzą od ogólnych norm. Wygląd ma prawo zniewalać, nietypowa oprawa ma prawo stwarzać wrażenie, innowacyjne detale mogą przyciągać wzrok. Jednak to schludność, estetyczność i minimalizm tworzą kierunek.