Jak zareklamować własny warsztat samochodowy w Internecie?
Jeżeli jesteś mechanikiem samochodowym, po prostu prowadzisz warsztat, musisz starać się o jak największą liczbę klientów. Przecież utrzymanie firmy w tej części świata nie należy do tanich, toteż trzeba zarabiać. Dobra, ale koniec z komunałami, czas na konkrety…
Świetna metoda promocji naprawy aut to niewątpliwie konto na Facebooku. Fanpage warsztatu to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli możliwość promować się niemal za free. Jeżeli będziemy publikowali ciekawe posty, oprócz tego będziemy niezwłocznie odpowiadać na pytania internautów, pewnie będziemy popularni wśród okolicznych kierowców. Oprócz tego kierowcy, którzy do teraz wcale nie korzystali z oferowanych przez nas usług, będą mieli zaufanie do naszej działalności. Będą wiedzieli, że nie mają w tym momencie do czynienia z całkowicie nieznanymi mechanikami. Może nawet partaczami, amatorami…
Dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Wiadoma sprawa, że Google to na ten moment największa wyszukiwarka internetowa na całym świecie, także oczywiście w Polsce. AdWords powoduje, że strona internetowa naszego zakładu będzie codziennie odwiedzana przez kierowców, którzy no przynajmniej w teorii poszukują mechanika na wysokim poziomie. Oczywiście za każdorazowe kliknięcie musimy zapłacić. Powinniśmy zatem dbać o wysokie konwersje!
Jeśli rozchodzi się o wyszukiwarki, z całą pewnością pozycjonowanie również jest czymś godnym uwagi. Wiadoma sytuacja, że wejścia z wyszukiwarek internetowych są bezpłatne. Absolutnie nic nie płacimy. Jednakże pamiętajmy o tym, że usługa pozycjonowania – solidnie wykonana usługa, nie może być tania.