Reklama na aucie – zalety dla floty
Okleina jako lifting nadwozia?
Auta służbowe bynajmniej nie muszą spełniać tylko funkcji logistycznych. Mają możliwość pełnić funkcję urządzenia do budowania publicity firmy, na dodatek czyniąc to niesłychanie owocnie. Będąc zazwyczaj w ruchu, nieprzerwanie odkrywając nowe osiedla mają możliwość być nośnikiem reklamy o potężnym wręcz potencjale trafiania do kontrahentów. Należy ponadto wskazać na to, że wyklejanie pojazdów folią jest nieocenione w zamyśle wyremontowania flotylli będącej na wyposażeniu korporacji. Oznaki zużytkowania pojazdów krytycznie wpływają na jej postrzegania przez możliwych nabywców. Zadrapania i obtarcia lakieru na nadwoziu bądź przygasła jego barwa psują lekko image korporacji. Przy pomocy folii te malutkie defekty można skutecznie ukryć.
Promocja na aucie – solidny pomysł to podstawa
Coraz bardziej popularny car wrapping uchodzi dziś za pewną z najdostępniejszych i również wyjątkowo wydajnych narzędzi reklamowych. Oblepić można wszystkie elementy nadwozia – wespół z dachem, podporami lusterek i zderzakami. Na rynkach zachodnich od dekad jest przyjmowany za pewien typ sztuki, natomiast Mistrzostwa w Aplikacjach Samochodowych mają miejsce już także w naszym kraju. Dla instytucji – także tych z pokaźną flotyllą, jak i posiadających zaledwie kilka aut – oznacza to szerokie pole manewru w łączności reklamowej. Auta flotowe stają się nierozdzielnym elementem publicity korporacji. Przed profesjonalistami w zakresie wyklejania aut nic nie stoi na przeszkodzie, żeby nieomal którykolwiek ich milimetr zaaranżować jako przestrzeń agitacyjną. Jak zrobić w ten sposób, by nie wpaść w przesadę i nie dosięgnąć rubieży chłamu? Wymagania estetyczne w przyozdabianiu aut nie odbiegają od uniwersalnych zasad. Projekt ma prawo urzekać, nowatorska oprawa ma prawo sprawiać wrażenie, nietuzinkowe detale mogą przykuwać wzrok. Lecz to schludność, szykowność i umiar wyznaczają kierunek.